Wielu ludzi codziennie ufa Twojej pracy. Polegają na Tobie. Ty możesz polegać na Leica Geosystems i naszym prawie dwustuletnim doświadczeniu w mierzeniu świata.

Leica Geosystems posiada prawie dwustuletnie doświadczenie w pionierskich technologiach mierzenia świata. Profesjonaliści na całym świecie darzą zaufaniem nasze produkty i usługi, pozwalające na zbieranie, analizowanie i prezentowanie informacji przestrzennych. Leica Geosystems najbardziej znana jest z szerokiej gamy oferowanych produktów, pozwalających nie tylko na precyzyjne dokonanie pomiarów i zebranie danych, ale też na ich szybkie przetwarzanie, łatwą analizę i prezentację.

Dziesiątki tysięcy specjalistów pracujących na instrumentach Leica Geosystems, polega na nich każdego dnia. Wierzą w ich niezawodność, korzyści płynące z ich użytkowania, oraz nieprzeciętną obsługę klienta i wsparcie techniczne, zapewnione przez 2 400 naszych pracowników w 21 krajach świata oraz setki partnerów handlowych rozrzuconych po całym świecie, w ponad 120 krajach. Główna siedziba firmy znajduje się w Heerbrugg, w Szwajcarii.

Leica Geosystems jest częścią Hexagon Group

Misja

Gdy pomiary musza być dobrze wykonane, klienci mogą ufać Leica Geosystems – firmie dostarczającej rozwiązania przeznaczone do pozyskiwania, modelowania i wizualizacji danych przestrzennych.

Wartości

Nasza firma kieruje się sześcioma fundamentalnymi wartościami, które składają się na nasz Kodeks Postępowania.

  • Orientacja na klienta
  • Wysoka jakość produktów
  • Otwarta i konstruktywna komunikacja
  • Spójność i zaufanie
  • Innowacyjność
  • Duch przedsiębiorczości

Wartości te są nieodłącznie związane z naszą codzienną pracą i są odzwierciedlone w sposób jaki:

  • Służymy Klientom,
  • Produkujemy i dostarczmy nasze produkty,
  • Komunikujemy się z otoczeniem zewnętrznym firmy,
  • Pozostajemy konkurencyjni przez innowacje,
  • Pielęgnujemy ducha przedsiębiorczości podczas naszego rozwoju,
  • Współpracujemy z dostawcami, pracownikami i innymi przedsiębiorstwami.

Razem z naszymi udziałowcami kierujemy się jednakowymi wartościami. W kontaktach z klientami, pracownikami, partnerami biznesowymi, lokalnymi społecznościami oraz ogółem społeczeństwa, dwie z wymienionych wartości są szczególnie ważne, mianowicie spójność i konstruktywna komunikacja.

Top